Can't I use "Control+Z"(Ctr+Z, restore) in Shapespark? Shapespark에서는 컨트롤Z(되돌리기)를 할 수 없나요?

Can’t I use “Control+Z”(Ctr+Z, restore) in Shapespark?
Most of creative programs support Ctr+Z as restore.
And everybody can make mistake.
So, if I don’t like my additional work, I can restore that just pushing Ctr+Z.

Shapespark에서는 컨트롤Z(되돌리기)를 할 수 없나요?
대부분의 생산성 프로그램들은 컨트롤 Z를 지원합니다. 사람은 누구나 실수를 하기 때문이죠.
그러니까 제가 추가적으로 한 작업이 마음에 들지 않는다면, 간단하게 컨트롤 Z를 눌러서 그 전으로 되돌릴 수 있습니다.

However, now it’s impossible in Shapespark.
The only one way is to reboot my scene.
If I forgot to save while I setting 10 light probes by using mouse, and I set 9s correctly, but I put 10th at the wrong place, then I must reboot that scene, and set again all lightprobes one by one.
That’s too uncomfortable. It’s easy to press control Z, but I can’t use that method, and I have to turn the scene off and on again to get back to square one, so it’s really inconvenient.

그런데, 현재 Shapespark는 그게 불가능합니다.
단 한 가지 방법은 그 씬을 재부팅하는 것이죠.
가령 제가 마우스로 10개의 라이트프루브를 설치하는데 9개를 제대로 설치하는 동안 저장하는 걸 잊었는데, 10번째 라이트프루브를 이상한 곳에 배치했다면, 저는 그 씬을 재부팅한 다음에 9개를 다시 일일히 배치해야합니다.
이건 정말 불편하죠.
간단하게 컨트롤 Z를 누르면 될 일을 해당 씬을 껐다가 다시 켜서 원점으로 되돌린 후에 다시 작업을 해야하니까요.

So, I’m asking you to petch Shapespark, so that I can use Ctr+Z.
그래서 컨트롤 Z를 이용할 수 있게 패치해 주기를 바랍니다.

It’s true that Shapespark doesn’t support restore/undo operation.

However, as far as placing light probes is concerned, you don’t have to reload the scene editor to fix the placement of the 10th light probe. You can remove the 10th light probe using the X button or reposition the light probe by using the gizmo or the Position setting.